GROTE DRUKTE | BESTEL OP TIJD |  Openingstijden | Pelletkachel 

Alarmmelding kachel

Hoe werkt de BlueSolid service bij alarmmeldingen?

Bij BlueSolid staat snelle en duidelijke ondersteuning voorop. Als je een alarmmelding of storing hebt met je pelletkachel, volg je deze eenvoudige stappen:

          1. Zoek de juiste vraag:
            Ga naar onze Veelgestelde Vragen en zoek de storingsvraag die het meest overeenkomt met jouw alarmmelding of probleem.

          2. Bekijk de korte omschrijving en oplossing:
            Bij die vraag vind je een korte beschrijving van de storing en een beknopte oplossing die je meteen kunt proberen.

          3. Werkt dit niet?
            Als het probleem hiermee niet is opgelost, bieden wij een uitgebreide storingsanalyse aan. Deze bestaat uit een gedetailleerd stappenplan dat je stap voor stap door de oorzaak van de storing en mogelijke oplossingen leidt.

          4. Wil je snel hulp?
            Vraag hier direct je onderhoud of service ondersteuning aan. Onze vakmonteurs komen langs om je pelletkachel te onderhouden en de storing ter plekke te verhelpen.

            Onderhoud pelletkachel
            Onderhoud en service aanvraag
          5. Wil je eerst hulp zonder direct onderhoud of service te kopen?
            Dan kun je een terugbelformulier invullen. Wij bellen je op het afgesproken moment en helpen je vervolgens op afstand met het oplossen van je storing.

Bij BlueSolid zorgen we dat je snel weer probleemvrij kunt genieten van je pelletkachel. Of het nu gaat om preventief onderhoud, snelle storingsoplossing of hulp op afstand, wij staan voor je klaar! Bekijk hieronder de veelgestelde vragen bij een alarmmelding.

Wat te doen bij 'Alarm 03 - Hot Exhaust'?
Waarom toont mijn pelletkachel 'ATTE' alarm op het display?
Wat te doen als je pelletkachel de melding 'STOP FIRE' geeft?
Kan ik telefonisch onderhoud aanvragen?
Wat te doen bij 'Alarm 08 - Failure Depress'?
Wat te doen bij 'Alarm 07 - Over Temp'?
Wat te doen bij 'Alarm 06 - Geen Vuur'?
Wat te doen bij 'Alarm 05 - Geen ontsteking'?
Wat te doen bij 'Alarm 04 - Fan Failure'?
Wat betekent 'DEP SIC FAIL' en waarom verschijnt deze melding in mijn pelletkachel?
Wat te doen bij 'Alarm 02 - Probe Exhaust'?
NO ACC: Wat te doen als mijn pelletkachel niet start, niet ontsteekt of niet brandt?
Wat te doen bij de melding 'COCL FAIL'? op je pelletkachel
Wat te doen bij de melding 'SERV'? op je pelletkachel
Wat te doen bij de melding 'NO FIRE'?
Wat moet ik doen als mijn pelletkachel 'FAN FAIL' aangeeft, en hoe los ik ventilatorproblemen en storingen op?
Wat te doen bij de pelletkachel melding "COOL FIRE"?
x
Hulp nodig? Ik leid u naar de juiste informatie.
Chat
Chat-Bot-Image

Hulp nodig? Ik help u graag.